Träningspass

"/

Måndagar

10:00 Spinning/Core
17:00 Spinning
17:45 Core

Tisdagar

17:00 Löparpass
18:15 Yoga

Onsdagar

17:00 Spinning
17:45 Core
18:30 Boxercise

Torsdagar

10:00 Spinning/Core
17:00 Spinning (Intervall)
17:30 H.I.I.T.
18:15 Dansmix

Fredag

Inga träningspass för tillfället.

Lördagar

09:00 Spinning

Söndagar

Inga träningspass för tillfället.

Boka tid Logga in

Boka / Ändra träningspass

Tryck på att logga in ovan. Skriv in din e-post och lösenord.
Väl inloggad kan du boka och ändra dina pass.

Ny användare

Tryck på logga in ovan, sedan ‘glömt lösenord’ så skapas ett konto åt dig.
Kolla din e-post för bekräftelse.


Mer om våra pass

Vi rekommenderar att ni dricker rikligt med vatten före och efter träning. Vill ni kombinera Spinning med Core direkt efteråt rekommenderar vi även att ni tar något näringsrikt innan eller direkt efter aktiviteterna för att maximera prestationen och/eller ge kroppen snabbare återhämtning.

Spinning

Spinning är en effektiv träningsform, både när det gäller fettförbränning och förbättring av din kondition. Spinning är ett alternativ till att löpa eller styrketräna och med en kombination av olika aktiviteter ger den dig en absolut helkroppsträning som ökar blodflödet, förstärker din uthållighet och på sikt även återhämtning vid alldaglig rutin vid ansträngning. Detta kommer att stärka din andningsmuskulaturen och ökar dess förmåga att syresätta blod.

Core

Core är valet för dig som vill göra ett något snabbare pass, med koncentrerad och kraftfull träning med mjuka och enkla rörelser. Ett core-pass hos oss varar 30 minuter och under denna period körs ett tempo som du avgör helt själv. Övningar bytas snabbt och din chans till att vila är minimal, detta är för att stärka din kropp effektivt. Du kommer känna av resultat väldigt snabbt.

Boxercise

Boxercise är en gruppträningsform som främst är tänkt som konditionsträning där man ofta lägger in vissa styrkeövningar som exempelvis situps och pushups. Träningen är en variant till kampsport där man har enklare kombinationer som ändå ger fokus, precision, uthållighet och styrka.

H.I.T.

Enligt HIT-metoden består varje träningspass av 6-12 övningar där du tränar olika muskelgrupper. Varje övning kör du i ett set med 8-12 repetitioner. Du kommer att drypa av svett med en skyhög förbränning. Har du det som krävs?

Löparpass

Även kallad Cardiopass, där vi fokuserar på att löpa. Få upp konditionen och bemästra andningen. Vi djupdyker in i denna core-övning med knivskarpt fokus på adrenalin och stamina.

Zumba

Dansa till dig din nya kropp genom en utmanande och intensiv tryckvåg av musik och takt. Uthållighet och koordination tränas och tillsammans gör vi träningsgolvet till en party-arena.

Barnskoj

En energiboost för de små mellan 4-7 år. Kontakta TGFC för mer information.

Yoga

Vi guidar, utmanar och inspirerar varandra genom Yoga. En fysisk aktivitet om balans och vila i vardagen genom träning och meditation tillsammans. Finn harmoni i vår vardag.